Milki´s!

Helt J OACCEPTABELT!

Publicerad 2010-02-22 21:32:13 i Allmänt,

Men ändå så accepterar vi skiten!
SL vägrar ersätta taxi pga av denna "naturkatastrof". VA?! Vadå naturkatastrof? detta är NORDEN kanske dags att börja bygga saker efter klimatet. Även om det inte varit sån här kyla på många många år så är det fortfarande MÖJLIGT att det KAN bli SÅ! Spärrarna borde inte ens vara BEMANNADE NU! Man ska för fan inte behöva betala för något som inte ens funkar! SL kommer inte ersätta mina förlorade JOBB timmar heller bara för att tåget e fucking inställt och min dotter kommer inte att bli mera frisk för att jag kommer 7 timmar senare!!! Dessutom ska man betala för sin RESA! WTF!?

Fucking assholes! I ryssland är det inte ens problem med tågen och där är till och med minusgraderna FLER!

Skärpning VA FAAAN!

Åå ja juste och för att strö lite salt över de upprivna sönderslitna infekterade såren så kan jag nästan LOVA att biljettpriserna kommer att höjas inom en kort framtid!!










Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-22 21:36:48

så sant jag ska aldrig driva om ryssland de kan bygga tåg som är anpassad till klimatet heja ryssar!!! jäkla SL!!!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-22 22:38:59

JA!!! Det är typiskt SL, överpriser för skitservice och otrevliga busschaufförer! Usch och blä!

Dom vädjade på Aftonbladet att folk skulle stanna hemma från jobben. Det är ju lätt för dom o säga!

Ali jobbar natt och har kommit flera timmar för sent till jobbet!

Postat av: Norea

Publicerad 2010-02-22 22:55:22

Fyyy fan va drygt för alla resenärer! Man blir sååå irriterad, det är ju såhär VARJE vinter, sl,sj & co kaaanske bör fundera på att vara lite mer förberedda, typ jobba lite förebyggande inför vintern? Ush för dom! Jag måste erkänna att det är vääääldigt skönt att på på gångavstånd från jobbet :)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-02-23 07:40:49

jag glömde skriva namn på mig :) förresten vad e det för äckligt bild du har??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela