Milki´s!

imittångestfylldahuvud.

Publicerad 2010-02-16 11:40:37 i Allmänt,

Jag ska inte vara ensam och tänka för mkt...
Var ute och promenerade 40 minuter.
I mitt huvud snurrade det bara en massa evil tankar..
Jag tänker tillbaka på förr, och får ångest. Jag får ångest över saker jag gjort, saker jag INTE gjort saker jag sagt saker jag INTE sagt sakerjagnönskar att jag gjort annorlunda, saker som jag undrar "HUR FAN TÄNKTE JAG???!!" saker som saker! Jag fr ångest för allt. Och jag hatar det.. varför ska allt detta komma tillbaka och slå mig på käften då och då... jag har ju ett annat helt nytt liv... varför?!!


Nu ska jag duscha bort skiten och ta framtiden i hand.






Kommentarer

Postat av: karolin

Publicerad 2010-02-16 22:32:23

Man formas ju med åren, så att säga. Och i ditt fall så blev du (Jag talar för alla tre syskonen Beskow) - vacker, stark och en fantastisk mamma! Det enda du borde känna är stolthet över dig själv!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-17 00:16:29

instämmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela