Milki´s!

Ko, sjukdomar och barn.

Publicerad 2010-02-08 11:42:40 i Allmänt,

Höll på att zappa mellan tv400 och femman förut...
På femman var det ett program som handlade om sjukdomar, så klart så var det ena offret ett barn, så då satt jag och grät och grät... stackars lilla pojke... stackars föräldrar aa ni vet.. och på tv400 så gick ju cheaters... och det var ju också tragiskt på sitt sätt, absolut inget jag satt och grät till, men det var skönt att kunna bryta gråtandet genom att bara zappa över från det ena tragiska till det andra.. :D ok... helt ointressant  jag vet.


Annars så känner jag mest frustration över att jag inte kan träna som jag vill!

Mina planer skiter sig liksom, men det blir bra snart igen.. de e ju inte lång tid kvar till mina föräldrar är hemma igen :D.

Nää nu ska jag klä på oss latfisar här hemma och ta oss  ut på en promenad.

puss o kärlek.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela