Milki´s!

Kvinnor.

Publicerad 2010-02-05 17:27:24 i Allmänt,

  • Även starka kvinnor kan bli styrda av sina män, vissa blir blinda över sin egen situation och får en extra skarp bild över andras.(konstigt nog).. Vissa kvinnor blir som besatta av sina män & lyder minsta vink som mannen ger ifrån sig. dessa kvinnor vågar inte heller ställa några krav tillbaka. Värst av allt är nog ändå att kvinnorna tror att det är kärlek när det egentligen handlar om besatthet. ANdra vågar kanske inte bryta med sin partner för att inte verka "misslyckad" men men...

Det hela tycker jag ska handla om respekt, om att ge och ta om överenskommelser, om tillit och om äkta kärlek såklart...


Aa det var väl några av mina 10000000 tankar som snurrar i mitt huvud...




Puss & kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela