Milki´s!

Melodifestivalen live nästa vecka.. :D

Publicerad 2010-02-12 23:01:46 i Allmänt,

Min man har gjort det igen.. Även detta år vann han första pris på en tävling som jobbet hade.. :D
Vi får biljetter till delfinalen i melodifestivalen i Göteborg!:-D Vi får alltså en hotell natt, vip platser middag och hela köret!! :D Jag längtar så mycket (till hotellets frukost buffé)! 
Men så klart så går man runt och bekymmrar sig över vad fan man ska ha på sig på dagen, under kvällen och dan efter... oj oj oj.. de blir till att packa en hel resväska tror jag, så man kan välja o vraka... skulle ju iof vara en fördel  om man nu hade så mkt kläder att välja mellan...:-(  *stackars I-lands flicka*..

Iaf förra året såg vi ut så här... (då var vi på finalen i globen).


Nää juste det var inte vi...

Här e vi...

Liiite blondare...lite smalare..

 o jimmy var en utländsk version av Måns.. ;-P..

Jag var ju såklart besviken på att jag fick så lite i mitt glas.. ;-)


:D eller :((   ???


Jag tycker :D
 


Förra årets vinnare som tog Sverige INGENSTANS... ;-)


Nu till fredags myset...

Puss o kärlek.

 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-12 23:58:00

hehe vad skoj=) Grattis till er! Skönt o komma bort lite från vardagen, det skulle vi behöva men det går inte ännu, för mkt som måste ordnas o fixas heeeela tiden! Men en vacker dag så=) Hoppas ni har det super kul!

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-13 00:12:03

Gud vad kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela