Milki´s!

Mina plitor är eviga..

Publicerad 2010-02-17 12:52:29 i Allmänt,

haha för er som har små prickar på armarna.. det kallas för hormonplitor, och är eviga...

Kan bli lite bättre om man smörjer in med mjukgörande och grejor.
Fick också veta att min lilla leverfläck på skulderladen ser god ut fast den är en stark kandidat för bortplockning.
Allt detta fick jag veta av doktorn på VC som för fösta gången var BRA!
Hon var ung, frisk och vital! Helt normal tjej som har en lysande framtid.häftigt! Jag blir alltid lika impad när det är någon som är i min ålder som är doktor eller nåt annat stort.. :-D


Så nu ska jag börja röra mig åt jobb hållet... inte alltid lika roligt med tanke på att stämningen är som den är och att det är vi mot dem numera...

Men jag ska ha en fantastisk kväll IAF!

Puss och kram!


Ps. imorn åker mamma o pappa från chile... nu kan jag säga tvärtom-  tråkigt för de! Kul för oss!! :D:D





 



Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-17 13:21:57

Jo Ali har ännu ej fått sitt UT, vi har väntat helt sjukt länge. Vi vill gärna kunna gifta oss, och kunna resa tillsammans osv men det går ju inte i nuläget!

Postat av: Therese

Publicerad 2010-02-17 15:31:45

Svar-- Ja det har du rätt i... Kossorna och syskonen Alamos!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela