Milki´s!

Morgonpromenad

Publicerad 2010-02-15 10:35:40 i Allmänt,

Precis kommit hem från en härlig morgonpromenad,, varade inte längre än en halv timme, men vem behöver mer friskluft nu för tiden?

Nu tänkte jag ta tag i hela vårt hem och städa! Jag ska skura vartenda litet vrå... det sjuka med vårt hem är att man kan fan städa varenda jävla dag för att timmen därpå vara hur stökigt och dammigt som helst..sjukt..
Det känns som att jag städar heeela tiden, men ändå så känns det så hemskt.. När jag sa till Rebecca här om dan att jag höll på att städa så blev hon sjukt förvånad.. hon utbrast "VA?! städar du?! jag kan inte se det framför mig, jag trodde inte det". Hon har iaf sagt att hon ska ge mig en lektion i städning när vi flyttar till nya huset... :S Ja alltså Rebecca är pedant! Jag önskar jag var lite mer som hon men inte exakt lika mkt liksom... Att ha en balans är bra.... ;-)

Så nu ska jag inte ödlsa mera tid här.

Puss o kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela