Milki´s!

My man!

Publicerad 2010-02-25 14:11:47 i Allmänt,


25 ÅR idag..
Våra 3 år tillsammans har minst sagt varit händelserika, vi har rest tillsammans, vi har byggt upp ett fint liv tillsammans vi har bråkat vi har älskat varandra, vi har lyckats skapa världens finaste människa tillsammans, och vi ska definitivt fortsätta leva vidare och ha det underbart i mååånga mååånga år till. Tack för att du finns och för att du är den bästa finaste mannen någonsin... UTAN TVEKAN.¨(nästan för bra  för  att vara sann;-))..

JAG/VI ÄLSKAR DIG PAPPA/MAKE nu och för alltid....











Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2010-02-25 14:52:55

Håååå

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-02-25 15:01:21

GRATTIS,GRATTIS JIMMY hälsar Fam. Bukenya, och den lilla svarta tjejen som brukar alltid vara rädd av dig!!!!

Postat av: Therese

Publicerad 2010-02-25 21:24:20

Åh va ni är fina, va fint du skriver Moryn!! Jag är helt säker på att din man har hittat världens finaste fru! Hälsa grattis i efterskott och keep on loving!

Postat av: Louise

Publicerad 2010-02-26 18:20:52

ååå va söööta<3

grattis jimmy!

nu måste ja ringa dig på en gång.

puss kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela