Milki´s!

nää de här fukar inte..

Publicerad 2010-02-19 13:41:15 i Allmänt,

jag gick till gymmet, gäspade,jag gymmade, gäspade, jag solade solarium, jag gäspade, jag blev illapisakd i ansiktet av den vidriga vinden, jag gäspade.... jag kom hem drack kaffe, jag gäspade...jag e sååååååå
trött idag... jag kan på något vis inte sluta gäspa. Så nu sitter jag här en fredag eftermiddag och tryyycker i mig godis och kaffe allt medan jag........ GÄSPAR!
Har inte tid att göra det egentligen... måste ju STÄÄÄDA!!


men hur fan blir man pigg?!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-19 14:51:11

Hmm kanske är smittsamt, för exakt så har jag haft det i 3 dagar nu, bara är trött o gäspar hela tiden!

Tack för gratulationen igår=) Ha en trevlig kväll samt helg! =) Kram

Postat av: kattis

Publicerad 2010-02-19 16:08:27

Hoppas du får en trevlig helg och att du piggnar till ;)

Postat av: kattis

Publicerad 2010-02-19 17:43:55

Jag ska flytta till Borås! :) Ska bli riktigt spännande faktiskt :)

Postat av: Mr B

Publicerad 2010-02-20 15:16:11

ät rätt!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela