Milki´s!

PRESENT!!!!!:D:D:D:D

Publicerad 2010-02-16 22:42:24 i Allmänt,

Min man min man! En försenad alla hjärtans dag present väntade på mig när jag kom hem!!!


Gissa vad!! Gissa!
Jag e helt skogstokigt GLAD!

På lappen står det..
"Hej älskling här kommer en liten present från din man , se bara till att inte tvätta den.

Älskar dig"


Det är HELT sant! Det är min alldeles egna BLACKBERRY!
Fattar ni??!! alltså jag har typ velat ha den här mobilen lika länge som jag velat ha uggsen...



Min man fick min dag att sluta bäst!

Tack.. Jag älskar dig! <3


Nu ska jag leka med min nya vän... :)

Puss o kärlek.

Ps. fuck Iphone.. de e Blackberry som gäller... ;-)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-16 23:13:39

vad romantiskt o gulligt=)

hoppas du har skoj me den=)

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-16 23:59:24

Fyfa vad ful, jag måste kräkas lite... Att han inte skäms din man!

Vadå? Avundsjuk? Jag? Nej! Eller... kanske lite...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-17 00:14:44

åh vilken underbar man du har, sweet.

Postat av: lollo

Publicerad 2010-02-17 10:45:00

Hälsa jimmy att han e grym;)

och hälsa dig själv oxå de!

sakna, älska och glöm inte mig nu när du har en ny vän!

puss

Postat av: moryn

Publicerad 2010-02-17 12:05:40

Tack tjejer! :) I´m fucking super happy.

Hahaha carla din kommentar knäcker!

lOLLOFIS.. KLART JAG INTE DIG GLÖMMER ;-)

mADDE jag har super kul med den..:)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela