Milki´s!

Privat visning...

Publicerad 2010-02-07 21:43:35 i Allmänt,

Har precis haft trevligaste grannarna här på en privat visning, kanske är de intresserade kanske inte,, nej alltså är lägenheten fortfarande inte såld...
men men. .. den som väntar på nå gott....
;-))
Min lilla tjej mår fortfarande inte 100% bra, så det blir att VABa imorgon också.
Nu är det bara kladdet i ögonen kvar...stackars mammas hjärta..

Efter jobbet fick vi lite av svärfars mat hem,,, jag säger bara... MUUUUUMS!  Så extremt overkligt gott. Perfekt köttgryta, perfekt syrlig och perfekt allt.  Det finns alltså fördelar med att ha en arabisk talande syrian man född  i Beirut uppväxt i Sverige...;-P

nu sover lill, mannen åkte precis för att införskaffa föda till fru och barn, medan jag ligger här på soffan och är på världens sämsta humör. pms?? nää bara tjurig.

ska kolla runt lite på nätet nu och bli tattoos motiv inspirerad.. 



(här om dagen var Alinas bästavän Bebén Charlize duschad insmord och påklädd precis som Alina själv, helt fantastiskt att hon vill behandla sin docka som en liten riktig människa redan...oooh hon växer så fort!!)

(Alinas gamla mössa på dockan).



Väldigt sliten...mycket sliten... sjukt sliten... imorgon är jag på topp igen!


God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela