Milki´s!

Schlager IRL ikväll!

Publicerad 2010-02-20 12:17:14 i Allmänt,

Sitter på tåget med en vidrig träsmak i rumpan.Känns som om svanskotan ska gå av vilken minut som helst...Har precis ring och kontrollerat att lillfisan har det bra ,o det går ju så klart hur bra som helst... Lillan saknar mig inte ett jäkla dugg allså...Kommer iaf bli najs ikväll, bara en liten power nap först så så e jag fit for fight sen. Puss o kärlek. Ps tack katja min sekreterare.


Ja,Moryn det var så lite så!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela