Milki´s!

sexmissbrukare!

Publicerad 2010-02-11 19:49:45 i Allmänt,

Jag har funderat och funderat och funderat över det här med missbruk...

Alltså att vara sexmissbrukare och att sen försöka bli fri från sitt missbruk måste vara nästintill omöjligt eller iaf jävligt jobbigt...

Eller vad vet jag det kanske är möjligt...
Men En alkoholist måste tillexempel hålla sig borta från spriten hela sitt liv, för att kunna kalla sig för nykteralkoholist..Alltså måste en sexmissbrukare ha det riktigt riktigt svårt att bli frisk från sin sjukdom...
Ett enda samlag till kan ju leda til återfall när som....
för man "får" väl ha sex igen efter rehab?
aja jag kanske är helt ute och snurrar, men visst måste en "nykter"sexmissbrukare vara en stark människa som verkligen måste kunna kontrollera sin kropp och tankar...
 Men men Vad vet jag liksom..:-D

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-02-11 20:21:17

mkt man funderar på ibland=P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela