Milki´s!

.sjuklig.

Publicerad 2010-02-02 23:50:07 i Allmänt,

haha tycka att jag e cp. för jag är det Vi har myst med pizza och PH.
Grattis Jackie & patrik! Hmm i hate to say i told you so folks! ;-) Vad har man nu att se framemot??
Joo juste...Säng gaveln imorgon eftermiddag & Melodifestivalen IRL i GBG den 20 feb...men de e ju liksom inte nåt som händer varje vecka liksom ;-P jaja..


Iaf lillan e super magsjuk. stackarn får inte i sig någonting och har en ständig värk i magen...åååh.. vad gör man med de små liven när dem e sjuka.. det är skit jobbigt.  Men men jag försöker göra så gott jag kan genom att ge henne massa vatten, alvedon och kärlek.






God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela