Milki´s!

Huller om buller bilder...

Publicerad 2010-02-22 19:30:32 i Allmänt,



När mamma o pappa kom hem från chile var alla presenterna till ALina... lillan e till och med bortskämd i ett land där hon inte ens bor.


Frukost buffén! Jag är frukost buffé torsk.. jag kan sitta i ca 2-3  timmar och bara käka käka käka...
detta var alltså ungefär en tiondel av det jag åt... Jag tycker att frukostbuffé är en very BIG DEAL
när man bor på hotell... as gott var det.

Oooh imorn eller på onsdag så ska jag på Release av den nya Jaguren med Ricco. får se om lillan e frisk till dess.
Fick gå tidigt från jobbet idag för att de tyckte att hon verkade hängig.. får se om hon mår bättre imorn... Börjar bli sjukligt trött på alla dessa sjukdomar....
men det finns väl en anledning till varför man kallar jan o feb månad för VABruari...

Så nu ska jag återgå till min flicka.

kärlek.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-02-22 21:39:31

Lillan är så trendig :) vilken fin tröja hon har på sig! hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela