Milki´s!

Vilken kväll assa!

Publicerad 2010-02-17 20:22:30 i Allmänt,

De e nästan så jag får lust att gå hem och käka godis..
hela eftermiddagen & kvällen har varit såååååå lugn! Jag har en enda patient som inte gör ett enda ljud ifrån sig.
Det vettigaste jag har gjort idag är att planera mitt schema, ringt Alinas nya rektor (SOM VERKAR VETTIG) och så har jag så klart saknat saknat och saknat! När jag kommer hem så kommer min lilla korv ligga och sova redan. Tur att man e ledig imorn så man får mysa med lillfisen hela dan.

Näpp nu drar jag. tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela