Milki´s!

wihoo jag får gymma idag.

Publicerad 2010-02-23 15:14:51 i Allmänt,

Börjar få lite små abstinens nu... har inte gymmat på TRE(!!) dagar... alldeles för lång tid.
Hade Louise och hennes "lilla" mage på besök, vi lunchade lite mat och smuttade lite kaffe.. mysigt att bara vara...suget på att skaffa en till baby blir ju inte MINDRE när man träffar på henne direkt.. Man känner hur det börjar dra lite i magen och hur brösten riktigt börjar spänna,,, hahaha... nää men man blir sugen, men nej nej. inte än, kanske tidgare än planerat, men inte ännu...;-)

Snart kommer Viktoria och plockar upp min baby, hon har tydligen haft Alina abstinens under tiden som hon varit borta i Thailandet, så då passar Jimmy och jag på att gymma tillsammans, det e så skönt att gymma ihop med någon... man peppar varandra på ett helt annat sätt.

Ska försöka kurera min huvudvärk och kanske tvätta ansiktet eller nåt.

puss

Moryn

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-02-23 21:55:55

Ja! En till liten bebis snart vill vi ha! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-24 05:14:02

Vilken modell är det du har på din blackberry?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela