Milki´s!

Bajs fetischism!

Publicerad 2010-01-17 15:11:22 i Allmänt,

Idag hatar jag allt, framförallt mig själv.
Jag känner mig noll procent attraktiv, 100% svullen.
Jag har inga kläder, saknar kreativitet och har ont här, här och där!

Vill vara hemma, vill vara på gymmet, vill leka ute i snön, vill äta nyttigt, vill leva loppan, vill äta pizza , vill frossa sallad, vill äta ingenting, vill INTE jobba.


Jag känner mig som ett gnälligt barn, och jag är ta mig fan det idag också.

OCH så vill jag passa på att säga till dig du kära arbetskamrat som tydligen lider av nå bajsFetischism , SPOLA EFTER DIG, BAJSA INTE på toalocket igen och  spreja smell off efter ditt äckliga toabesök. Är trött på att hitta bajsspår på toaringen, bajskorvar omkringflytandes i toaletten och bli illamående av din äckliga bajslukt! Till och med min 1.5 åriga dotter vet att man städar efter sig!

Have agreat day  the rest of you !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela