Milki´s!

dag nr 3.

Publicerad 2010-01-21 10:49:00 i Allmänt,

Idag är det tredje gången den här veckan, och det har varit sååå skönt, alltså jag har inte gjort det ännu, men jag ska. Jag snackar ju såklart om min träning, en kollega undrade om jag ville med till gymmet idag innan vi börjar jobba... så klart jag vill! Dock så har jag träninggsvärk i varenda liten del av min kropp, men det går det  också... :s SÅ nu har jag packat ihop mine grejor och är redo för ännu ett hårt pass...


Jaa juste nu kan min lilla flicka sjunga Hiiiigher hiiigher hiiigheeeer. fast det låter lite mer som häääjäää hääjäää häjäääääääää.. med han erik grönwall. Min tjej är sååå talanted och fantastisk och vääärldens bästa bästa...jag saknar henne så gryyymt mycket.. men mamma måste göra vad en mamma måste göra.. JOBBBBAAA


Ha en fin dag mina kära..
kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela