Milki´s!

De e ju SKANDAL!

Publicerad 2010-01-29 22:52:32 i Allmänt,

Ere ett jävla skämt eller?! Agneta var fan inte värd att åka ut! Hon var ta mig fan en av de bästa
Kan folk sluta rösta för att de tycker att alla är såååå himla söta & gulliga och kolla på deras dans istället! Små flickornas telefoner borde  bli omhändertagna klockan 8 varje fredag! Va fan ser inte folket att Rabih varken har utstrålning eller taktkänsla. Hans ben hinner liksom inte riktigt med när han dansar.. eller var det överkroppen som släpade efter??  I vilket fall som helst så var han urusel och många ggr sämre än Agneta...Molly då. suger också.. Willy e söt, men suger. Aja... då vet man att man ska tok rösta på Claudia framöver så inte folket "råkar" rösta ut henne också..

Såå nu fick jag ut mina aggressioner,,,;-)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela