Milki´s!

det spökar...

Publicerad 2010-01-25 21:36:08 i Allmänt,

Det fet spökar hos oss... det måste göra det... för några veckor sen så försvann Jimmys nycklar, bara så där. Puff så var de borta! Helt sjukt!
Vi har vänt upp och ner på hela stället... men vi kan inte hitta ett enda spår efter nycklarna...
Idag, så försvann hans plånbok. Så som förra gången så har Jimmy ett starkt minne av att han lagt de på matbordet...
Sjukt det hela är så skumt! Vi har letat precis öööverallt.
Ok... antingen så heter det lilla spöket ALINA eller så börjar min man bli senil, eller så har vi ett riktigt spöke hos oss! Mysigt! Behöver jag iaf aldrig mer känna mig ensam när jag är själv....:s

Det viktigaste är väl att det inte har försvunnit några pengar från kontot (än).
Förhoppningsvis så har Jimmy tappat plonkan ute någonstans och så har en snäll god vacker underbar människa plockat upp den och genast tagit plånboken till polisen.

Vi får väl hålla våra tummar, eller så får vi bara stå ut med att vi har ett kleptoman(isk) spöke på visit eller fler i värsta fall.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela