Milki´s!

En glassig dag helt klart.

Publicerad 2010-01-28 11:48:43 i Allmänt,

.....

 

Trodde inte jag skulle få träna ben idag... men ACK så fel jag hade!

Jag drog min flicka i pulkan genom den feta snön,, å jädrar vad jag fick ta i med benen....För jag tar nämligen inte i med varken rygg eller armar, utan endast ben... så  Jag har fått min ben träning idag...
Vet ni...
Jag har gått med mina glasögon på ute idag, och det kändes så underbart att äntligen se KLART! Vilken skillnad  alltså. jag ser lite nördig ut och får konstiga blickar. Men jag e såå glad för mina nya bågar. Folk kanske tittar för jag går runt och ler lite fånigt... skitsamma. Iaf Det bästa av allt med att ha glasögon när man går ute i kylan är att  jag slipper ha mina halsdukar kring ögonen !! YAAAAY! :D

Nu ska jag göra nytta.

Puss hej.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 12:10:49

FINT!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-01-28 15:43:16

Naaaawh!!! ni passar ju båda i glajjerna :) de är heta min fina!!!!!! saknar dig my bestest of best glasögonorm-in-crime ;)



Poka on u mother M! :P

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-01-28 19:42:10

skit snygga glasögon!!!!! passa dig jätta bra du ser intellegent ut i de!!!! och Alina ser ännu bättre i de!!!! puss, Charlize skickar massor pussar till Alina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela