Milki´s!

En tävling.

Publicerad 2010-01-18 11:46:46 i Allmänt,

PÅ jobbet håller vi på med en tävling, vad man vinner vet jag inte, säkert samma som sist - en plast klocka med sekund visare som man hänger på sin bussarong  så man kan ta pulsen på patienterna... wiiie! (klockan fick de inte pga en tävling då utan det fick de som TACK för att det hade varit en sååå TUNG period!) ett tips... ge oss löneförhöjning ISTÄLLET!)
Men så är det, tävlingen motiverar oss anställda att röra på oss lite iaf, för alla vill bevisa för varandra att man är duktig och rör på sig.:D
Jag tänkte iaf gå ut och gå en timma nu, sen ska jag gå och gymma ikväll (förhoppningsvis).




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela