Milki´s!

Gårdagens och dagens inköp :-)

Publicerad 2010-01-27 18:06:28 i Allmänt,



Så nu är jag färdig shoppad för en tid framåt.

Jag har gjort några riktiga fynd. Vissa lite dyrare än andra, men det var jag värd... (kanske)....;-P

De bruna stövlarna är från Wera, de handlade jag för halva Rea priset på Åhlens.

De svarta är från Billi bi fick de för halva priset på Jerns. Använde presentkortet jag fick av min kära bror i julklapp, det hjälpte mig en bra bit på vägen :)) TACK BROR!
 Helt klart mina favoriter!! Måste bara impregnera de innnan jag får använda mina kära nya svarta vänner...<3

Omlottkoftan hittade jag på Sisters också den för halva rea priset. Skitsnygg, ljusBruna väskan också den för halva reapriset på sisters.

Den bruna lilla väskan från indiska för bara 39.90kr.

Hittade det vita knivsetet på indiska för bara 90 kr. vacker!
 
Jag är en riktig plånboks torsk, så jag kunde ju självklart inte motstå WERA´s snygga vita plånbok.

Å vet ni... snart kommer Jimmy hem med mina GLASÖGON!!!
¨Så ikväll får ni se mig omvandlas till en het nörd. ;-)

puss o kärlek,
Nu ska jag gå o leka med mina nya leksaker.





Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-01-27 22:39:27

Spännande läsning som alltid på din blogg. Hon är verkligen söt som socker eran dotter :) Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela