Milki´s!

Ge mig Kläder!

Publicerad 2010-01-17 20:48:04 i Allmänt,

Jag har blivit lovad av min kompis att få komma hem till henne och rota efter några klädesplagg så jag får känna mig lite "ny" igen...Tack<3 Man har ju inte råd att köpa allt man ser just nu...


Tacka gud (mamma o pappa o bror) för presentkort man fått under julen.

Hittade en väska på Åhlens som jag blev sugen på.

Tillräckligt många fack, lagom stor och perfekt som vardags väska.


Öronmuffar ska jag också skaffa, så här efter att vintern snart e slut, men de e ju nu jag börjar tröttna på att frysa om öronen ;)




Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2010-01-19 10:05:39

du e rolig du:)

skaffa söta öronmuffar, då skulle jag se dig på ennu längre avstånd:)

kom hem till mig omedelbart!

love you

Postat av: moryn

Publicerad 2010-01-19 10:25:28

Om du lovar att vi leker med flickrona UTE!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela