Milki´s!

Hemma efter en iiiiintensiv dag...

Publicerad 2010-01-13 22:24:10 i Allmänt,

Varit hos Louise med små fisarna och Katja, det var kul att träffa alla... Men framför allt Katja var kul att se. Inte setts på evigheter, men de blir ju så när verkligheten kommer ifatt en.
Kanske ska man yngla av sig igen??... näääh inte ännu.. snart, vi får ändå mysgosa med L bebis . :D
Iaf Dagen var ganska ok faktiskt ungarna dödade inte varandra och det blev bara några bitchslappar fram och tillbaka men annars cool lungt. Ok att det var hög ljudnivå och att det känns underbart att vara hemma, men ungarna hade det bra :).

Nu ska jag försöka lägga lillan som e hög på intryck just nu.. men det går nog det också...:S

Tack för idag tjejer!
Puss

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-01-13 22:42:24

En liten pralin är vad han är =)



Välkommen till blogg.se ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela