Milki´s!

Idag har jag gjort nåt BRA!!

Publicerad 2010-01-14 19:15:42 i Allmänt,

Jag har nämligen donerat hela 50 kronor via sms till läkare utan gränser.. innan ni börjar döma så kan jag säga att 50 kr är bättre än ingenting en månad som denna... Donera du också om du har möjlighet.

Sms:a LIV till 72 990 (50 krAsterisk som markerar förklaring)
PG 900603-2 eller BG 900-60 32. Märk talongen "Akutinsatser".

Genom att bidra till Läkare Utan Gränsers fond för akuta insatser stödjer du våra insatser i krisområden. Medel som skänks till fonden, som finns till för att stötta krisinsatser över hela världen, hjälper oss att agera snabbt, att arbeta där behovet av hjälp är som störst, och att stanna kvar så länge hjälpen behövs. Med ditt stöd kan vi hjälpa ännu fler!



Annars så händer det inte så där jätte mkt spännande i mitt liv just nu.. jobbar, saknar , längtar & saknar... Alltså är allt som vanligt.

Det finns dock två grejer jag längtar så otroligt mycket till.
Nr 1 är ju självfallet min lilla tjej, som klarade sig utan en enda skråma från dagis idag! *applåder*

och nr 2 är att få flytta till vårt nybygge, jag vill inreda fixa och ha mig. Det enda jag gör på jobbet så fort jag får tid över är att surfa runt på nätet, drömmer mig bort och önskar att jag hade hur mkt pengar som helst för att BARA inreda...

Två bilder möjligtvis 3 sen chaooo...


PS!! Louise har en snopp i sin mage ;)


3  ;)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-01-14 22:15:10

Tack. =)

Postat av: Louise Caroline

Publicerad 2010-01-15 13:38:20

Gud vad fint det var här! :D



Vilken söt bild när tjejerna ligger i sängen!

Postat av: rosa

Publicerad 2010-01-21 15:00:39

hermosas,las amo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela