Milki´s!

Inreeeedning...

Publicerad 2010-01-29 15:54:35 i Allmänt,

Jag har hittat vårt framtida BADKAR, VÅR framtida Soffa, Vår framtida Hall Pall, vår framtida fåtölj , Alinas framtida säng & Alinas framtida garderob. Nu saknas bara huset och pengarna. :D
Men det löööser sig nog......I HOPE!

Nu har jag konsulterat en läkare här på jobbet också angående mina hårbottensproblem, denna smarta doktor, funderade lite hummade och grubblade, kliade sig på huvudet och sa ok... hmm efter graviditeten ok.. hmm.... Är du stressad?jag svarar hmm... nää..eller jag vet inte... eller nää...
OK! säger han.. en mamma kan ha hormonrubbningar och ligger i riskgruppen för stressade. Så Ta Vitaminer, Kalcium och tänk efter om det är något speciellt som stressar dig och försök att ta itu med det.

Tack dr: Islam. I will!


Vad som stressar mig?? Hmmm... kan det vara att lägenheten inte blir såld? Kan det vara Alinas dagis? Kan det vara att inflyttningen närmar sig snart? Kan det vara att jag vill ha allt NU NU NU! ?

Nää... tror de beror på annat... ;-)

Nu måste jag återgå till mitt arbete..

Love love LOVE!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-29 18:09:20

Mm det måste nog va tänderna, kan inte tänka mig ngt annat. Hon är som helt förbytt, gillar inget o ingen just nu, bara gnäller o skriker o vägrar sova! Inte ens nappen eller flaskan vill hon ha i munnen! Blir galen. Tur att Ali är ledig i helgen! 2 dagar med henne själv i det tillståndet räcker! Hoppas det går över snart, det är ju synd om henne!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-29 18:53:12

Ja hon fick det igår, hjälpte inte mkt för sovandet precis, men förhoppningsvis hade hon mindre ont!?

Det är sant, ibland behöver man lite egen tid för o tanka på sin energi, så man kan fortsätta vara en glad och bra mamma/pappa! =)

Just nu har Ali Melina och jag städar, väldigt skönt! =) Hoppas ni har en fin helg=) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela