Milki´s!

kaos...

Publicerad 2010-01-15 14:58:44 i Allmänt,

Min dag började inte så bra.
Det hela startade inatt redan, jag drömde massa sjukt, vaknade var och varannan timme, tittade på klockan då och då, sov oroligt och hade en massa sjuka tankar i huvet.
Halv sex bestämde min kropp sig för att slappna av. 20 över sex vaknade jag. alltså 40 min försent!!
Fick slänga på mig kläder, fick kasta upp lillan från sängen. Klä på henne i all hast göra en välling och dra på mig ett ansikte och sen bara dra. en kvart tog det... :D

Sen för att strö lite salt på såren så glömde jag mobilen hemma, jag vet preciis vart den ligger också... Inte bra.. har man barn så måste man ju kunna bli nådd. Men de e väl tur att lillan har en ansvarsfull pappa...

Nää måste go back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela