Milki´s!

Med bara 1 miljon.

Publicerad 2010-01-23 11:29:32 i Allmänt,

Jag kräver inte mer än att få 1 miljon.
Jag skulle kunna göra så mkt.
Jag skulle skänka en del av pengarna till välgörenhet såklart!(Haiti).
Resten av pengarna skulle jag ju slösa på bara en massa saker, möbler, kläder, gardiner, tallrikar,presenter ..ALLT!
... Ut med det gamla och in med det nya...





ps.Apropå INGENTING ALLS... min mage dödar mig.. om jag känner mig rätt så har jag magsår på g... känns inte så där jätte skönt, men jag kämpar på med min gaviscon....




Kommentarer

Postat av: Louise Caroline

Publicerad 2010-01-23 15:51:32

Hittar du 1 mille nånstans så säg till! Jag skulle inte tacka nej till en jag heller. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela