Milki´s!

My loves.

Publicerad 2010-01-27 23:59:35 i Allmänt,

Jag säger nu goood natt till  er och tackar för ALLA kommentarerna ang mina nya glasögon...;-) hahha

Juste! I helgen ska jag ut....sist jag festade var på mitt kalas,,, men då gick jag ju liksom inte ut..ut. fattar ni.. nu e jag super nervig över att gå ut, vet inte om jag e sugen lr inte riktigt, känns halv skumt iaf..men Men det kommer bli kul.man kan inte ha tråkigt med Norea...... Hoppas jag....;P


Long time no see baby!


Puss o god natt!



Ps. Har jag sagt att jag har världens bästa finaste dotter?!!? Om inte så vet ni det nu...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela