Milki´s!

Ooooooo...

Publicerad 2010-01-30 08:24:42 i Allmänt,

-19...det var mindre trevligt imorse alltså..
Tur är väl det att jag har underbara arbetskamrater som plockar upp mig på vägen då och då när man ska jobba så jag slipper gå så långt i kyyylan. Tack.. det är sååå guldvärt!

Idag var en sån morgon som alla andra mornar...Jag ville bara dra upp Alina från spjälsängen och lägga henne brevid mig och bara mysa och sova... jag måste säga att det är skit jobbigt att jobba kväll ena dagen för att dagen efter jobba morgon. Det innebär att jag inte får vara med alina någonting på mer än 24 timmar....
asjobbigt.. med tanke på att hon är som en liten drog för mig!

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela