Milki´s!

På menyn : Lever

Publicerad 2010-01-19 18:47:34 i Allmänt,


Min kropp är i behov av järn, så lever vad det godaste och det enda alternativet för mig..
Jag åt hela 3 portioner! :D

Igår var vi hos Jessica, vi käkade på Thaien under henne, det var så extremt god mat,  det var så sjukt starkt men det var helt klart värt varenda tår..
Nu är hemligheten släppt iaf. Jessica och Christian har köpt hus i "vårat" område, dit vi ska flytta! Det kommer bli sååå bra! Grattis massa grattis till er mina fina!! <3


Jag är så sjukligt trött, ni anar inte, jag känner mig som när jag var gravid , jag har sovit middag varenda dag de senaste dagarna och jag kan på något sätt inte lyckas bli pigg iaf.
Nåväl, förhoppningsvis så hjälper levern mig på vägen till en piggare tillvaro...

Åter till min dotter.

puss o kärlek.




Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-19 19:24:56

hehe du kanske är gravid igen?! =)

men ärligt känner igen det där, jag har själv varit aptrött senaste dagarna! Kanske är en sån period bara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela