Milki´s!

RockBABY!

Publicerad 2010-01-30 13:33:17 i Allmänt,

Var till BVC med min dotter igår.
Vi var på en lite sen 18månaders kontroll.
Kan bara säga att min baby ROCKS!



Hon växer som hon ska, hon kan säga mer än sex ord, vilket är godkänt gränsen har bra kontakt när man pratar med henne, och hon förstår det man säger, kan rita fina sträck och bygga med klossar.  Hon utvecklas bra och fick alltså godkänt på 18 månaders kontrollen.
Mamma e super stolt över att hon klarade provet Utan anmärkning! ;-)
Lillan ligger dock fortfarande en och enhalv kurva under den vanliga kurvan i vikt. Men det sa sköterskan att det är preeeciiiis så hon vill ha barnen. Hon tycker att det finns för många överviktiga barn just nu, så min lilla var perfekt i hennes ögon.

Jag trodde däremot att hon hade blivit lite tjockare, eftersom att hon äter så himla bra. Men tydligen så har min flicka ganska bra ämnesomsättning... haha... precis som pappan sin.. ;-P

Sin 18 månaders Vaccination fick hon också. Gjorde inte ett ljud ifrån sig. Hon kollade bara lite snett på sköterskan, för att 10 sekunder senare bara glömma allt och fortsätta leka. The nurse was impressed kan jag
lova.. smärtgränsen är hög.. stackars.. därför hon kanske aldrig gråter när hon blir biten på dagis...:´(

Nä back to work vare!


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-30 13:57:03

Vad kan hon säga? =)

Hon e jättefin, så jag kan tro att du är mäkta stolt=) hehe

Kram

Postat av: mirre

Publicerad 2010-01-30 18:31:48

gud va söt..fin blogg gumman me like :))

Postat av: Des

Publicerad 2010-02-01 01:01:17

Såå söööööööööööööööööööööööööööt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela