Milki´s!

sjuk men nu lets dance.

Publicerad 2010-01-22 20:16:56 i Allmänt,

I´m sick. vet inte om det är nerverna som spökar eller om det är nå äcklig influensa.
Bra mår jag iaf INTE.  Åkte hem från jobbet vid nio. Sen har jag sovit bort största delen av dagen. Alina min fina har varit en liten ängel idag. tack min tjej.
Så nu ska jag försöka bli pigg av lets dance, å sen njuta av min man, han åker nämligen på nå konferens imorn, vilket e skit jobbigt...haha.. EN hel natt och två hela dagar ska han vara borta...hur ska det här gå....;)

Igår ringde mina föräldrar de mår bra njuter av 25-30graders värme och  har det allmänt bra i sin grymma lägenhet.... vill vara där hos dem.... men vi får uppfylla den drömmen nästa år istället.

Nu kan jag inte sitta upp längre... måste gå.

puss o kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela