Milki´s!

Tandtroll och egentid.

Publicerad 2010-01-26 08:32:01 i Allmänt,

Nu ska jag snart lämna lillskrutt på dagis... sen ska jag upp till stan och lida en skvätt.
Jaaaa jaaa.. jag ska till trandläkaren IGEN! För att vara riktigt ärlig så har jag varit där 2ggr för tt laga ETT hål och jag har aldrig fått det fixat! Trots det så tar de betalt! Jag fattar inte vad fan de har gjort egentligen...en gång satte de bara typ "provisorisk" tandfyllning... eeeeh WHAT?? sen när fanns det nåt sånt?? Jag blir fan röd av ilska bara jag tänker på det.

Nå  väl efter det tänkte jag ta mig lite tid och kolla runt på åhlens lite.. ska leta efter en väska, eller efter ett par skor.. får se vad som "bjuds" på, lika bra att passa pånär man åker till STAN! ... kommer bli kul att se hur jag klarar mig i den stora staden, känns nästan som att jag har fått en liten släng av aspergers syndrom,,, den senaste tiden... jag trivs bäst hemma med mina egna i min egna lilla trygga tillvaro. Så det här får bli en liten "utmaning" för kropp,sinne och själ, som med största sannolikhet kommer gå skiiit bra ;-)

Måste gå.
Puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela