Milki´s!

Tatuering.

Publicerad 2010-01-29 00:06:35 i Allmänt,

Ett jobbigt beroende,,, trots att jag bara har EN enda, men jag e jobbigt sugen på att göra MINST 5 till...
Bäst är ju att göra dem i chile, billigt och blir skit bra. Men jag orkar inte vänta ett enda år till känns det som. Och som ni lär förstå vid det här laget så är jag en sån jäääkligt otålig människa som vill ha allt NUNUNU!

Önskar jag kunde beställa en tatuering från Chile av mina föräldrar... de skulle iof aldrig ta med sig en tatuering till mig... men det skulle vara skönt om det gick... Elena ska nu till LA också. Jag har beställt en tatuering från LA ink av henne. Hoppas det funkar...hon brukar kunna få mina drömmar att slå in, Så nu har hon press på sig... ;-)


Här får ni några förslag på tatueringar ni kan göra.


Det här med ögat är att gå lite väl över gränsen tror jag... men men.. valet ligger i ens egna händer...EEEUUUU!


God natt!


Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-01-29 01:04:00

Ja ska också tatuera mig snart, han håller på och ritar den nu :D Jag har visserligen bara 3 stycken men om man fick välja skulle man nästan se ut som Kat Von D i tatueringväg =)



Du är skitsnygg i glasögonen, välkommen till brillormsklubben! :D

Postat av: Millah

Publicerad 2010-01-29 07:51:16

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela