Milki´s!

ShiT bara massa shit!

Publicerad 2010-01-25 10:31:42 i Allmänt,

I fredags!

Fick jag gå hem från jobbet... vid nio tiden bytte jag om och försvann långt bort därifrån.



Mådde kasst när jag vaknade,,, Men jag tänkte.. det går över....

Vid nio tiden hade jag fixat alla de viktigaste morgon sysslorna och kände att.. "fan jag orkar inte mer, jag måste hem", jag satte mig ner en stund med alla som satt och åt frukost, jag kunde inte få i mig mer än en kopp te. (Alla som känner mig vet att jag inte dricker TE jag dricker KAFFE  jag mådde alltså dåligt PÅ RIKTIGT!), iaf då har jag talat om för en kollega redan innan att jag förmodligen går hem för att jag har sån kramp i min mage, så då säger hon till mig (min chef sitter också där), ska du gå hem då?? Då svarar jag JA! Jimmy åker förbi här så då plockar han upp mig på vägen så jag SLIPPER ta tåget, ´(fina han) Då säger min chef! jahaaaa, ska du heeeem???? Ja svarar jag då, så säger hon.. jaaa då får du STÄMPLA UT, gå ner och byta om, sen komma upp och sätta dig ner en stund...

Det handlade alltså om kanske 10 MINUTER! 10 FUCKING MINUTER! som jag skulle VÄNTA!! Men visst det är ok att folk blir olika behandlade. När en teamledare (chefens "högra hand") mådde dåligt så fick hon sitta och ta det lungt på soffan i en halvtimme för att sen erbjudas en SJUKRESA hem till dörren!!! (sjukresor som vi för övrigt ska vara så himla "försiktiga" med att erbjuda patienterna...... )WHAT THE FUCK!??! Vad hände med att alla ska behandlas LIKA`????!!! Sånt gör mig så fucking förbannad!
Men sitt gärna där och räkna kronor och ören...för ingenting du gör ....... förvånar oss längre....tyvärr...



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-25 20:15:56

fyfan! Får man ens säga så? Tydligen är det skillnad på folk o folk men stå på dig! Du har förfan rätt att må dåligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela