Milki´s!

bilder

Publicerad 2010-07-02 23:48:51 i Allmänt,


Lillan misshandlar mig med pussar..


Idag åkte vi till café röd med mamma, pappa och einar... det är ett super fint café som ligger vid vattnet någonstans nära fittja.. 
hade super mysigt.
Efter det har vi hängt hemma med toni, ätit chilli con carne och njutit av ghana -urugay haha eller va de uruguay? matchen.

Sitter i skrivand stund på altanen och njuter av en öl och lyssnar på ljudet från Lida country festivalen... kanske tar vi oss dit imorgon.
skulle vara kul. Men innan det så ska vi till straaanden :-) funderar på om man ska ta sig till farstanäs? men men, det visar sig... Får se om man vågar springa runt i bikini framför alla... :-S

Sov gott mina hjärtan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela