Milki´s!

Bussfi*ta

Publicerad 2010-07-08 11:14:38 i Allmänt,

Ursäkta mitt uttryck. Men jag ska bara in en liten snabbis till Huddinge centrum och lämna in mina Oscar Magnusson bågar som visade sig vara av svin dålig kvalité... man tycker väl att de ska kunna hålla längre än några månader när de nu kostar en del också. Kanske byter jag ut de eller så  får jag nya. Då jävlar skiter jag i allt och väljer ett par cheap monday ist.

Änyhow, bussarna går EN gång i timmen från riksten till TULLINGE STATION, 1 fucking gång i timmen! De tror verkligen att folk slutar åka buss på sommaren eller nåt. Asså shita orkaaaa, nää nu låter jag som en fjortis unge, men såna saker gör mig förbannad. Fast jag blir ju mest arg på att jag inte har nåt freaking KÖRKORT.


Fast värst e nog ändå att jag lovat alina att vi ska äta glass, och en lång stunds väntan för oss e ju en hel evighet för de  små liven.. :-(  staaackars... Glömmer bort att man inte ska lova sånt ibland.


Ha en fin dag.




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-08 16:06:11

så går det om man bor ute vid landet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela