Milki´s!

Eddie Moussa & brodern.

Publicerad 2010-07-01 18:09:58 i Allmänt,

Eddie Moussa: Kände varken han eller hans bror.. dock så kan jag inte låta bli att känna sorg över det som skett. Är medveten om att sånt händer överallt i världen och runt omkring hela tiden men det blir som så nära när det skett i en stad där man faktiskt växt upp, och där de flesta känner till varandra. 

Som de flesta av mina fem läsare vet så är jag en känslomässigt störd människa, så jag kan inte sluta tänka på offrernas föräldrar, släkt och vänner...  Jag hoppas att bröderna får vila i frid tillsammans iaf...




Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-07-02 10:01:24

I love ur sweet heart! Du är alltid ute efter allas bästa!!!

Me love u long time!

xox

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela