Milki´s!

en tåvideo & myskväll.

Publicerad 2010-07-16 00:22:22 i Allmänt,



Skönt att komma hem till fina människor efter en stressig dag på jobbet.
Vi skulle haft filmmys, men det sket sig eller assa filmerna sög helt enkelt ;-), men myset fanns de gott om.


Tack Mamita för de fina böckerna som Alina fick!!


Jo förresten det finns två saker ni inte visste om syskonen Alamos-Guerra Vi är nämligen miss och mr retardtoes och så är vi fan bäst på att göra knutar av bigarrå kvistarna(vet inte vad de heter) MED ENDAST MUNNEN ;-).  

Men Nu till den äckliga tåvideon.





good night!

Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-07-16 06:39:35

ooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahhahhaahhahahhahahahha vad ni är störda, men jag jag älskar er ändå!!!!!!! puss från oss!!!!

Postat av: Des

Publicerad 2010-07-17 14:59:05

Freakshooooow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela