Milki´s!

från gårdagensmys.

Publicerad 2010-07-24 13:10:42 i Allmänt,

Alina äter "Lollar" även kallade för physalisar...


(läses högt med halv åtta hos mig rösten).
Igår hade vi en extramysig myskväll med : Entrecot och kantareller, halloumi, grekisk sallad, och suschini(vet inte hur det stavas), drack vinflaskan vi fick av Snorre, tack vännen mkt god! och till efterätt blev det vattenmelon och lösviktsgodiiiis SÅKLART  ;-P.



Tack för en fin och mysig kväll. <3

Så nu till försök nummer två.


Kommentarer

Postat av: Mamazota

Publicerad 2010-07-25 00:31:17

Zucchini, babe, det heter/stavas zucchini.

Postat av: Norea

Publicerad 2010-07-25 09:16:54

Va bra att ni gillade vinet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela