Milki´s!

Huset fullt.

Publicerad 2010-07-06 22:21:32 i Allmänt,

Haft besök hela långa dagen.. Rullat på perfekt!
Oftast så blir jag bara stressad när det blir för mkt, men nej, idag körde jag mer med en avslappnad stil, och det lönade sig... sjukt nöjd med dagen. (lagade till och med mat x2 idag :-))


Mellanmål : Jordgubbar & mjölk... mums..

Kram kalas och...

Fettis fest... (Carla, det sket sig den här veckan också...:-( )

Flickorna lekte ganska så fint med varandra förut alla "DEEE EEE MIIIIIN, osv..." .
Märks att de börjar bli större och att "bredvid leken" börjar ta en annan form. 


Alina fick fina presenter av Robban & vicka, en bubbelsprutande gräsklippare och en kitty hink med spadar och grejer.. super fina saker.. tack!

Fina ni, låt de inte gå för lång tid igen.. de e alltid  så mysigt att umgås med er och Alina stor trivs när ni e här.

Nu ska jag DISKAAAH! ;-)

God natt

Kommentarer

Postat av: viktoria

Publicerad 2010-07-06 22:34:45

tack för en uuuunderbar em/kväll! älskar er!

Postat av: Carla

Publicerad 2010-07-06 23:36:30

Jag har också tabbat mig i veckan, igår men idag har jag varit duktig :D



Men ta hit din söta unge och kom och käka min famous salla vafan :D Den äger ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela