Milki´s!

I mammas händer.

Publicerad 2010-07-29 17:46:17 i Allmänt,


*Moryyyn lägg inte ut den där jag e ofixad och jätte ful* 
Men det mamma inte vet är att hon alltid är  vacker i mina ögon! <3
och den lilla också så klart!
Mys hela dan igår med tjejerna. Vi tog en promenad som ledde bort till vårat förflutna, till det som en gång varit. 
Finns nästan bara bra minnen från vårat gamla hus...


Vårat gamla fina hus.

Vår fd granne höll på att fixa till lite i sin trädgård. BOOM det fick bli en pool.. bäst av allt e väl ändå att jag får komma och bada preciis när jag känner för det!




Hammock min nya trogna vän...

"Bättre med en för mycket än en för lite"

Kommentarer

Postat av: Des

Publicerad 2010-07-29 20:08:27

haha grejen är att jag blev cp efter filmen , för alla prata om att den va såå konstig o invecklad vilket jag inte kunde förstå för det kändes som jag fatta den. Så jag googla....

Det jag hitta va att det finns olika teorier kring hela filmen.



Tex: totemet alla har , pjäsen, snurran m.m e ju allas egna men Leo har ju ingen som vi vet, bara hans ex fru, vilket skulle förstöra själva grejen kring den. Såååå

Hans totem kan tydligen va hans ring som han hari början och endast i scener där han är i en dröm.

eller omd et va tvärt om haha kmr inte ihåg.

I sista scenen iaf så har han inte ringden på sig. vilket skulle då betyda att han e i verkligheten och att den kommer ramla.



Version två va att , han va i drömmen i slutet, för varför hade hans barn samma kläder o befann sig på samma plats o va exakt lika gamla somnär han åkte flera måander tidigare?



men då hitta jag även att hans barna tydligen inte hade exakt samma kläder utan att det va nått annurlunda med klänningen o pojkens tröja.



Aja min slutsats är: Jag måste se filmen igen.

Blev bara knäpp av att skriva allt det här. hahaa

Postat av: Carla

Publicerad 2010-07-29 21:13:22

Åh vilka fina tjejer!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-07-30 00:30:08

UNDERBARA bilder ju! Speciellt me din mamma o Alina! =)

Postat av: moryn

Publicerad 2010-08-01 10:45:11

Tack så mycket tjejer!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela