Milki´s!

Igår var igår idag är en bättre dag än igår.

Publicerad 2010-07-09 11:49:22 i Allmänt,

I hope.

Vi skulle ju ha mys igår, gå runt och shoppa & äta gott.
Jo vi shoppade lite, men Jimmy var trött och hungrig och Moryn var arg och hungrig så det blev heeelt fel. Vi tjaffsade hela kvällen sen hämtade vi Alina från teta sen kom vi hem, var griniga, lagade smaklös mat , fick Alina att somna, kramade om varandra, åt godis och somnade.

Som vanligt så är det jag som är monstret i förhållandet, jag menar det på riktigt, inte för att ni kanske misstror mig haha, men det e så, min stubin varierar från dag till dag, ibland har jag lika med noll och ibland har jag väääääärldens längsta (nästan), men jag skyller det på mitt "latinska temprament" på att jag e född i skyttens tecken och på mina föräldrar. 
Men det e helt otroligt att Jimmy står ut med mig, ibland säger han ju såklart att han inte gör det men han börjar väl förstå hur jag "fungerar" så att säga...

Min brorsa vill ju bara döda mig när jag får flipp(tvärr så har stackarn varit med när jag flippat de senaste ggr), men det struntar jag i, han e typ värre.. eller ja han e en riktig tjurskalle han också. :-))) Moahaha älskar ju dig iaf! Vi tar igen gårdagen en annan dag!

Men men Igår var helt FEL dag att åka och "shoppa" helt enkelt.

Nu måste jag Vila, bara lite grann, känner mig helt slut idag, vill sova bara sova....

Sen to WÖÖRK!


Syns tröttheten tro????!



Kommentarer

Postat av: mirja

Publicerad 2010-07-10 00:46:53

Vi är ju så lika du och jag,ibland :) men jag hoppas vi inte är så hemska som vi själva tror...well, a girl can dream can't she?! Anywho, du är bäst och jag älskar dig! PoKa

Postat av: Carla

Publicerad 2010-07-10 00:49:08

Haha, åh vad jag känner igen mig i chilenskt temperament beskrivningen! :D Stackars våra män ibland asså...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela