Milki´s!

Snippa också!

Publicerad 2010-07-22 21:22:02 i Allmänt,

Haft en super fin dag idag, har planterat om alla mina tre blommor här hemma, fixat och donat, lekt med lillan, varit hos Teta och även  lekt med mannen.



jag gör bara som min dotter ber mig, "Mamma ääätta"... ok så mamma klättrar...


PÅ promenad med sandy och hunden.



Fick ursnygga nagellack och annat av fina mamacita! Gracias linda!!

Det som var SNIPPA också var att jag möttes av nedanstående syn!!

Jag lovar vi var borta 3 minuter max fyra och hundsnippan hade käkat upp mina string och mina NYA snyggaste BIKINITROSOR! ÅÅÅAAAAH!!  Men jag skrek några välvalda ord, sedan så la det sig ganska fort. :-) Men jag sörjer mina bikinisar fortf... snällt av hunden att iaf lämna kvar volangerna.. ;-)


Nu ska vi se på film!
God natt

Kommentarer

Postat av: Shirin

Publicerad 2010-07-22 23:12:46

Snippa? hahaha söta du

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-07-23 21:26:00

hade du glömt tvätta dina trosor??? :))

Postat av: moryn

Publicerad 2010-07-26 20:16:38

haha FAkTISKT! de låg i smutstvätten! euuuu.. ahahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela