Milki´s!

tokiga tjejer..

Publicerad 2010-07-29 23:28:03 i Allmänt,


Katastrofal översvämning.... borde aldrig önskat regn...

Lillan kan ta på diademet själv... det ni ;-)


hihihi

Min stiliga kusin.. han e till salu också..;-)



I dag mina kära vänner så har jag bara gjort massa nyttiga saker.. kan vara skönt med sånt här väder ibland för då får man inte dåligt samvete av att bara sitta inne en hel dag :-)
wiwa wo wo.. katja jag har till och med tvättat vagnen... :-)) surprise surprise!


Nu ska jag äta nåt gott något väldigt gott måla naglarna inför morgondagen sen SOOOVA!

Natti





Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2010-07-30 07:29:02

Underbara ni!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-07-30 09:52:20

There's a reason for the saying " be careful what u wish for" :) men nu behöver ni iaf inte vattna på ett tag :) "Always look at the bright side of life"! Haha, im full of smart things to say :D



Anyhow, måste hitta en fru till din very sweet primo! <3



PoKa

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-07-30 19:15:01

SÖTA SÖTA SÖTA Alina!!!!! och hennes mamma det klart!

nä men gud har du varit sååååå uttråkad igår!!!???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela