Milki´s!

About the cake!

Publicerad 2010-06-27 18:22:59 i Allmänt,


Måste berätta att det är den absolut gulligaste/knasigaste och GODASTE tårtan som jag någonsin ätit och skådat.
Den gjorde succé bland  barnen och gästerna. När jag lyfte bort locket från den så hörde man bara "wooooW"

Skaparen bakom tårtan heter Jenni www.ohdearjenni.blogg.se  hon gjorde ett fantastiskt jobb!
Jenni, den var god  väldigt god! Jag e ingen tårtmänniska annars men this one var fan bäst!
Jimmy sa till och med att den var värd resan till Åkers styckebruk! haha.

Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2010-06-27 19:03:30

Det är min Jenni det! Hon är så satans duktig!

Postat av: Mirja

Publicerad 2010-06-27 22:10:10

I loved it!!!! :) its f'ing gorgeous;)

Postat av: Jenni

Publicerad 2010-06-27 23:37:36

Ååå TACK så mycket! Det värmer verkligen i hjärtat att höra det! Jag va verkligen så orolig för att ni inte skulle gilla den! Men nog va den knasig! ;) Men jag fick den känslan av dig att den fick vara lite knasig så jag körde lite på det. Men jag hoppas att ni blev nöjda på riktigt! Ha det bra och tack än en gång!

Postat av: K-Wwow

Publicerad 2010-06-28 01:21:10

Asså Jenni får ta o sluta nu, hon ger mig fetingkomplex. Vill oxå va sådär kreativ!!! :D

Postat av: moryn

Publicerad 2010-06-28 11:22:54

JJa verkligen jenni. du e grym.

Tårtan var i ärlighetens namn bäst!



Kay Hon gav mig också komplex! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela