Milki´s!

Bitare.

Publicerad 2010-06-10 11:11:00 i Allmänt,

Igår hamnade min dotter i slagsmål, eller alltså det kanske inte var så dramatiskt men hon bråkade med ett annat barn om en leksak på dagis.
Plötsligt så spårar det andra barnet ur (SÅKLART) så hon biter Alina i armen.

Minns ni att Alina blev typ biten 6ggr på förra dagiset? 2gånger av alla de gångerna blev vi informerade om att det hade hänt, resten av gångerna fick vi märka det själva...


I vilket fall som helst så är det historia. Igår efter att incidenten hade hänt så RINGDE dagis fröknarna och TALADE om det för mig! Fattar ni?! Vilken freaking skillnad?! De förklarade precis vad som hänt att de såg allt men att de inte hann stoppa det och de förklarade precis vart bitmärket satt och de förklarade också HUR det såg ut!!  Idag visade de att de brydde sig genom att undra om bitmärket hade lagt sig  osv och så berättade de för mig att de hade kontaktat det andra barnets föräldrar också!

Jag blev ledsen OCH glad på samma gång!

Jag blev ledsen över att min flicka hade fått ont, men SÅ jävla glad över att de ringde och TALADE om detta för mig! Det är ju preciiiiiis så en förälder vill ha det, det är ju precis så ett dagis SKA vara, jag tycker jävligt synd om barnen på det förra dagiset dock...





Minns ni de här bilderna?

Bitmärket hon fick igår var lokaliserat på armen och är 4 ggr mindre.......
Uäääk får ångest av att se dem här bilderna...


Kommentarer

Postat av: katusha och charlize

Publicerad 2010-06-10 11:16:28

näää men starkars min söta Alina.... men det var verkligen bra att de ringde och sa det....

Postat av: Mee

Publicerad 2010-06-10 11:27:11

Stackars lilla Alle!!! <3

Hon ska inte bli biten... utan bitas :D



Vi gillar folk som ser, inte ursäktar utan bara talar om. Det är viktigt!



Ge mig adressen till det andra barnet. I have a horses head ready ;)



xox

Postat av: Carla

Publicerad 2010-06-10 12:15:24

Ohno, stackars Alina! :(

Men vad skönt ändå att dom hörde av sig, stor sillnad mot det andra skitdagiset ju!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-06-10 12:22:53

Hej!

Jag vet inte vad hon lider av, men de va hon som kopierade en del av min presentation. Hon visste inte ens va dystymi va när jag fråga henne (Kroniska depressioner)

Så jag ljuger iaf inte, de finns ingen anledning till det.!

Postat av: moryn

Publicerad 2010-06-10 12:31:20

haha mee tro mig, det andra barnet är informerat! ;-P skoja..



skiiit stor skillnad och det är så jävla skönt!



Postat av: mamma louise

Publicerad 2010-06-10 13:17:39

usch nu fick ja ångest jag me!!

Va skönt moryn att ni hamna så rätt nu på det nya dagiset.

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela